jump to navigation

O poveste al carei final fericit depinde si de noi Februarie 28, 2010

Posted by Marcelina Popa in Uncategorized.
trackback

Am gasit aici o poveste care m-a impresionat. As fi pus oricum linkul pe blogul meu, dar culmea este ca povestea lui Nic are un pic de legatura si cu matematica. Uitati ce spune Nic la un moment dat:

„Mi s-a spus ca trebuie sa scriu aceasta poveste. Ca fara ea nu se poate. Toti prietenii m-au batut la cap cu asta. “E pentru oamenii care nu te cunosc. Doar aceasta poveste ii poate face sa-si dea seama prin ce treci si sa-i convinga sa-ti fie alaturi”. Si m-am intrebat cum se face asta. Cum se poate scrie povestea care iti salveaza viata? Habar n-am. Mie imi place matematica.

Problema: Intr-un spital au fost internati intr-o zi 19 pacienti. Primii doi aveau hepatita, cei cu probleme de inima au fost de opt ori mai multi decat cei cu hepatita, iar restul au fost diagnosticati cu leucemie. Cati pacienti cu leucemie au fost internati?

Rezolvare: un singur pacient cu leucemie si acela eram EU.”

Gasiti restul povestii la linkul pe care vi l-am dat mai devreme.

Da, are nevoie de ajutor financiar, insa e foarte usor sa-l ajutam, fiindca, asa cum o sa vedeti pe blog, putem dona si printr-un simplu telefon:

0900.900.572  – pentru 2 euro
0900.900.570  – pentru 5 euro

(numere apelabile numai din reteaua Romtelecom)

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

