jump to navigation

Teste PISA octombrie 4, 2009

Posted by Marcelina Popa in Clasa a VIII-a, Cutia cu jucarii, Documente, Pentru parinti.
Tags: , , , ,
trackback

Exista trei tipuri de teste PISA: la matematica, la citire (reading) si la stinte. Am uploadat subiectele date la testele PISA in 2006 (se dau din 3 in 3 ani):
- matematica;
- stiinte;
- reading.
Din pacate, toate sunt in engleza. Am tot vrut sa le traduc eu, macar pe cele de matematica, dar n-am avut timp. Exista si o brosura de antrenament, in limba romana, pe care am pus-o aici, dar are putine probleme (cateva de matematica, cateva de stiinte si cateva de reading).

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

