jump to navigation

Dictionar de emoticoane pentru bloguri Septembrie 9, 2009

Posted by Marcelina Popa in Uncategorized.
Tags:
trackback

In stanga aveti emoticonul, iar in dreapta simbolurile cu care se scrie (am intercalat un spatiu intre ele, pentru ca altfel ar fi aparut chiar emoticonul). Va trebui sa eliminati acel spatiu, cand vreti sa va apara chiar emoticonul. De exemplu, in loc de „: /” ar trebui sa scrieti „:/”, daca ar exista o asemenea combinatie de simboluri.

🙂 ––> : )
😦 ––> : (
😀 ––> : D
😮 ––> : o
😕 ––> : ?
😡 ––> : x
😛 ––> : P
😐 ––> : |
😉 ––> ; )
8) ––> 8 )
😆 ––> : lol:
😳 ––> : oops:
😥 ––> : cry:
👿 ––> : evil:
😈 ––> : twisted:
🙄 ––> : roll:
😉 ––> : wink:
💡 ––> : idea:
❗ ––> : !:
❓ ––> : ?:
➡ ––> : arrow:
:mrgreen: ––> : mrgreen:
😯 ––> : shock:

Nu sunt chiar cele de la messenger (am mai verificat vreo 20 si nu merg). E posibil sa mai existe totusi cateva, pe care nu le stiu eu.

Comentarii»

1. mirunalazar - Septembrie 9, 2009

Sunt asemanatoare cu cele pe mess:mrgreen:
Dar mi-au fost de mare ajutor😆

2. Hello, world! :) « Blogul clasei a VI-a A - Octombrie 2, 2009

[…] Fiindca stiu ca va plac emoticoanele, va ofer un mic dictionar de emoticoane care functioneaza pe blogurile wordpress (le-am testat eu). Il gasiti pe blogul meu, mai exact aici. […]

3. ana - Noiembrie 19, 2009

Amuzante:) imi plac cel mai mult astea doua: mrgreen: si shock:

4. Miruna Lazar - Decembrie 7, 2009

: oops:

5. Miruna Lazar - Decembrie 7, 2009

de ce nu merge?

6. Miruna Lazar - Decembrie 7, 2009

!:

7. Miruna Lazar - Decembrie 7, 2009

:mrgreen:

gratie lui teo am realizat ca nu pusesem spatiile😳

8. cocot0 - Decembrie 8, 2009

oops

9. cocot0 - Decembrie 8, 2009

😳

10. cocot0 - Decembrie 8, 2009

uff…
am incercat sa-l pun si pe 5Btigers da …😥

11. neagumihai - Decembrie 10, 2009

😳

12. geo - Decembrie 21, 2009

😥


Lasă un răspuns

